搜尋
藝術設計

CircleG 日常 179 - 偶爾爲自己打扮 不再爲別人而化妝

by CircleG 香港2 年前

CircleG 腦點系列。偶爾爲自己打扮 不再爲別人而化妝

 

 

 

 

 

  

「你是值得爲自己而打扮;而不是爲了別人而化妝」 

 

 

 

 

 

 

 

 。。。。。。  圓 圈 圈  小 繪 圖   。。。。。。

早幾日 (好似12/20?) 咪突然凍左一輪既.. (氣温急降) 

然後就開始多人因爲呢突然一凍而病咗..

然後又熱返... 真系... xD

唔知幾時先正式涼呢~  仲要記得去睇紅葉。呵呵

 

 

 

 

 

 

。。。。。。  四  圍  走  系  列   。。。。。。

友子GATHERING - 揀咗旺角一間叫 GANGNAM OPPA 既主題餐廳

裡面既Waiter / Waitress 都有韓國人,

仲學RUNNING MAN既其中一個GAME咁.. 有得蚊Waiter背後的名牌~ ((大力拉!! 哈哈哈哈...

 

門口有一架小飾物比客人自拍,落Order要舉手牌((右下圖

枱面會有鱷魚仔小玩具比客人玩   ((但水就要付費了喔

  

我們點了個芝士排骨火鍋,PIZZA薯條,雞件併盤之類

 

 

  <<有趣的手指套 <3 

主題特色及食物:

主要吃*主題餐廳*既氣氛,芝士絕對要趁熱食,我要水我要水我要水...

 

 

 

又去一次貓CAFE xD 貓貓地 Circle真系好鬼鐘意呢間野

如果呢間野紅到爆晒人 - - 記得留位比我 TAT 

 

 

 

 

 

 

 

黃埔新天地 之 黃埔號 - 外貌系大船一隻,實際上內裡系AEON一間

黃埔新天地其實系多個小商場組成既一個地區,而其中而這艘大船作爲地標

 

好耐好耐以前... (又系Circle講故事既時間..

一次,兔子大人同Circle講

黃埔有隻大船,好大隻Ga ... 叫黃埔號,裡面系AEON。不過都可以去睇下既。

就咁... Circle呢日就黎咗黃埔花園既黃埔新天地既黃埔號大船拍張照

左下圖系船尾,右下圖系船尾對面馬路既「美食坊」商場裡面。

 

食完野就由船尾行去返船頭 (姐系上上大圖),轉左行,

會見到間酒店既,酒店既背後,就系「散步長廊」,簡稱海邊呢度反而幾好 :D

散步長廊行到尾就系  紅磡碼頭 同 巴士總站。Circle就搭15號巴士走啦~

 

話說,Circle去程系搭15號巴士,「寶其利街」站下車,往車尾直行,

往黃埔花園走去的說。((預計10mins路程

但Circle硬系覺得,其實「紅磡碼頭」站下車,好像也不錯。呵呵。

 

 

 

看文後甜品

 

 

額。打到呢度... 突然念到... 其實標題可以爲「偶爾爲自己出發」,

好似去黃埔號咁,去一D自己未去過既地方,

自己去~有另一番風味。

至少唔使等日期,等齊人,等成班人。

成班人既聚會有成班人既歡樂趣,獨自去更能學懂獨自既舒服感。

((成群人的聚會日期早已抄下, 呵呵...AvA期待

 

 

 

 

。。。。。。 閒聊 - 吹水泡泡 。。。。。。

 

小繪圖將會不定期刊於FB:P

 

Thanks God!! 

 

感謝親愛的各位多多支持!! ^0^/ 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,
名稱
電郵
留言
SalaD blog 發掘你的日誌,讓好 Blog 感染好生活