搜尋
mrskan
★天然有機飲品新貴- 德國Kanne有機麵包汁★
by mrskan 中國1 年前
  是的, 都市人都非常之忙碌, 有時真的飲食不均及休息不足等, 影響健康! 今次為大家找來健康飲品 - 德國Kanne有機麵包汁~~~ 等我來一個8天天然排毒計劃 (8-days German Probiotic Detox Program)啦!!!!! & […]
(≧▽≦) 用清文11 - 就黎變左年度用清文了
by mrskan 中國1 年前
  原來對上一次寫已經係年中6月既事啦!!!!!!!!!!!!! 本身想3個月寫一次, 一季一季咁清...... 點知就黎變左一年兩次咁 /////// 遲下可能變左一年一次, 呀呀呀呀~~~~ 真係太忙了嘛......   好, 都係不多說廢 […]
[旺角.食記] 炸雞, 我來了!!! @YADLLIE PLATE
by mrskan 中國1 年前
  YEAH!!!! 我既朋友飯局終於唔再係打邊鑪同放題啦!!!! HAHA~~ 今次去食韓國炸雞~~ 睇到呢張相都覺得吸引喱! 食完呢次, 我比呢間餐廳都幾高評價! 因為~ 地方就腳, 環境好好, 食物好味, 款式好多, 仲有服務好好~~ […]
★識揀一定揀天然抗敏產品♡♡ Squina雪肌蘭純天然鯊烯精華★
by mrskan 中國1 年前
  自從2014年首次懷孕後, 才努力學習了解天然的護膚品! 因為想將由外的入侵傷害減至最少~ 直到而家小女丁丁已經差不多2歲了,  我都努力在用天然抗敏的產品~ 皮膚沒有因為年齡大了、生育後的轉變、繁重的工作而走下坡! 真的,&nb […]
[化妝] 必學簡易的減齡偽素顏妝!
by mrskan 中國1 年前
  好久都沒說化妝之事了!! 好吧, 見12月是party月, 就來個簡單分享吧~! 人大了, 都不太想化太濃的妝容, 最好是來個減齡的偽素顏妝! 看上去有氣色, 精神, 少少粉紅菲菲易親近的感覺就可以~   來看看, 有什麼好建議吧~ […]
★紐西蘭得獎的天然有機唇彩~Karen Murrell★
by mrskan 中國1 年前
其實平時化妝品點都係有化學成份! 長期用, 都咪話唔驚驚~ 好多時我地都會懂得選擇比較好, 比較低敏的底妝產品, 但其實你又有無諗過唇膏都要小心選擇!!!!!! 因為你隨時都食緊佢落肚架!!   今次就同大家分享呢支Karen Murrell的天然有機唇 […]
★從心的聖誕祝福, 由SK-II來改變肌膚命運的奇蹟!★
by mrskan 中國1 年前
  先前出席了 SK-II 的活動!  體驗其最BEST SELLING既神仙水~~ 以及介紹今年的聖誕限定版~!   今年 SK-II 的聖誕限定版神仙水包裝設計非常美麗!! 是以墨流藝術畫(Suminagashi)作靈感的 […]
★新品推介~ 美國銷量No.1的Olay眼霜孖寶!★
by mrskan 中國1 年前
  作為雙職女性, 又要返工又要湊女, 其實休息時間是真的不夠, 再加上11月是我們珠寶行業的最後一個PEAK SEASON, 外國的訂單+香港珠寶展覽⋯⋯足足兩星期都忙到沒天沒地, 見同事多過見家人。香港打工仔的生活就是不斷OT不斷OT⋯⋯ 荷包未滿, 自己已經殘左十倍, 街上撞到 […]
★媽媽的減齡術~ CLINICZ「水原共生」療程★
by mrskan 中國1 年前
  自從上次去完CLINICZ做第一次的「水原共生」療程後, 就深深體驗到佢既威力~  幫我做到細緻毛孔、緊緻皮膚、同埋光亮滑透!! THE ONE開左新店,  我當然要去睇下啦!!!     […]
[西環.食記] 勁抵食全海鮮蒸氣鍋!! @ 潮福
by mrskan 中國1 年前
  平時出街食蒸氣鍋真係唔平! 仲要點海鮮宴的話, 無四百一位都落唔到樓~ 我都係同同事食過一次,  食完覺得唔太化算所以都無再出街食過蒸氣鍋了! 但今次朋友介紹話佢公司附近有間酒家好抵食~ 就約了去試一試!! 雖然地點在西環, 好似好遠 […]
★帶你認識手造天然有機護膚品 ♡ Timeless Organics★
by mrskan 中國1 年前
  有機護膚品我都成日買~ 但今次呢SET係美國全人手方式製造!! 絕無捷徑, 絕無花巧, 絕無添加!! 說的就是Timeless Organics, 美國新澤西州北部的護膚品牌!! 他的產品全部都100% 天然 & USDA 有機認證成分!! 很開心可 […]
★頭髮保養///日本殿堂級護髮寶物"大島椿"★
by mrskan 中國1 年前
  上星期去了BeautyExchange x 大島椿 的workshop! 說起大島椿這名字, 你未必即時想到,  但你一看到其經典的包裝就一定知道!! 就是這個喇!! 黃色底+一大朵山茶花圖案的美髮產品!   「 […]
★Time Traveller LUMENIS真空無痛脫毛療程★
by mrskan 中國1 年前
  美容科技真係越來越先進同人性化!! 今次我去了 Time Traveller 做脫毛療程~~ 過程真的快、靚、正! 比起平時做開既快超過一半時間~~ 仲要完全無痛添!! 真係好舒服~~~ 等我再詳細同大家分享下啦! 位於尖 […]
[親子.22M] 丁丁的秋冬潤膚孖寶。NIVEA BABY
by mrskan 中國1 年前
秋冬要轉季, 除了幫自己買衫同轉護膚品之外~ 當然都要同丁丁轉一轉季!!! 說的是很貼身的潤膚乳及沐浴乳~~~ 由於秋冬季濕度無咁高, 好易出現缺水同乾燥感! 就連BB肌都唔可以小看, 因為丁丁一感到乾燥, 就會忍不住周身R, 甚至會R到流血!!!! 見到心都痛埋 […]
[親子遊 VLOG] 深圳+惠東2D1N - 反轉動物園!!
by mrskan 中國1 年前
  上個月去了一趟兩日一夜的深圳+惠東遊~~ 一行5大3小!!!! 好熱鬧!!!!! 今次剪了條片介紹第一天的行程~~~   重點就是去了深圳動物園~~~~~ YOUTUBE Video ↓ ↓ ↓ […]
[旺角.食記] 刺身超大份, 仲有韓式部隊鍋添! @神戶屋
by mrskan 中國1 年前
  係呀, 又去旺角食放題, 唔好問我點解啦!! 都係唔想用腦之嘛~~~~ 今次同好姊妹去食, 一路食一路傾結婚野, 我以過來人身份比少少建議啦~~  唉~ 男人總是少了些慧根!! 去到兆萬都唔知選邊間好, 上次都有食過另一間, 今次就試下呢 […]
★日本話題新品‧Moist Diane Botanical 香港都買得到喇!★
by mrskan 中國1 年前
  之前有留意日本既FASHION, 就知道日本雜誌及日本美妝達人、模特兒近來都大力推薦 Moist Diane 的 Botanical 森林系系列!!! 其實佢就係而家好HIT既無矽洗頭水及護髮素! 仲打入左cosme.net的洗護產品10大排行榜!!!! […]
[上環.食記] 正宗好吃喇沙 @ 加東叻沙蝦麵
by mrskan 中國1 年前
      又去了上環開會, lunch就由朋友帶路, 左轉右轉之下去了這間喇沙店! 說是超正宗超好吃的, 就試一試吧! 入到去已經聞到好香好濃既喇沙味~~ 因這間真係專門吃喇沙, 也有肉骨茶! 我倆點了 豬頸肉喇沙 及 炸雞 […]
[旺角.食記] OLD SCHOOL韓燒之夜 @ 金甲韓國料理
by mrskan 中國1 年前
  係旺角行街抽起條筋, 想食韓燒, 見金甲呢間都幾抵食就上左去~ 環境都幾好WOR!!! 仲要好多款式!!!!!!  除左唔同既之肉類之外, 仲好熟食、炸野、湯水、甜品、生果......   前菜都有好多款添!! 個人推 […]
[韓國入手] Etude House的染眉膏及PLAY STICK101修容筆!
by mrskan 中國1 年前
  事源同事又去了韓國旅行~ 被問及要不要搭單買東西~~ 就選了Etude House的這兩支野~~   雙頭的修容筆PLAY STICK101及染眉膏! 修容筆, 我由佢一出就已經想買, 可惜香港的專門店一直都缺貨!!!!! 又不想買 […]
★ASANA No.1一秒神水的最佳拍檔~一秒神奇面膜!!★
by mrskan 中國1 年前
  相信大家有追POST都知我呢期係用緊ASANA 的 No.1皇牌產品~ 一秒神水!!!!! 真係好好用~~ 佢有6種天然酵素的成份, 不同成份有不同效果, 包括: 美白、亮澤、濕潤、幼滑、緊緻、同彈滑!!    今次除了 […]
[觀塘.食記] 九龍東既放題選擇 @ 御前大江戶日式料理
by mrskan 中國1 年前
  叫我放題達人吧!!! 我真係差唔多一個月都有一次放題~~~~~ 就黎吃勻尖沙咀同旺角既放題店了!! HAHA!! 今次, 特別d去了觀塘 - 御前~~~     點解會選佢呢...... 我都唔記得了 […]
★[送禮] 我的最新最強去黑眼圈良品 (◕ܫ◕) MEDiPLUS*白眼圈* ★
by mrskan 中國1 年前
作為雙職媽媽, 白天努力工作, 晚上還要努力照顧自己的小老闆, 每天都睡不夠......!!!!! 黑眼圈嚴重到一個點!!!!!! இдஇ 再加上日日都戴con, 化妝...... 拉扯擦拭, 眼睛周圍的皮膚也鬆鬆的~ 是說女生的眼睛是出賣年齡的最好證據, 一看我就知姐是一位飽歷滄桑的媽媽了 […]
★用"參"按摩~~♥ Miris Spa 全港獨家全天然西洋參按摩體驗★
by mrskan 中國1 年前
  自從上次去了安大略省西洋參的WORKSHOP之後, 就開始對西洋參有非常濃厚既興趣! 其西洋參片同西洋參粉我都有用架~~~ 我最喜歡西洋參的減壓寧神、強心健體的效用~ 而其健康療效仲有好多, 好似減慢衰老過程、抑制炎症和細菌感染、防止心臟發作和心臟衰竭、控制糖 […]
★Day n Night都要做好頭髮保養, 日本熱賣的全新Pantene免沖洗修護系列★
by mrskan 中國1 年前
  女生總是想要一把長長秀髮來加添仙氣! 小女自從生小孩後, 為了容易打理, 就剪短了!!!! 不過, 現在又再默默留長, 我還是喜歡自己的長髮look~ 但, 在留長頭髮這時間, 真的很考自己的耐性! 因為...... 髮尾的髮質總是不好, 常常開叉! 而髮 […]
[旺角.食記] 萬勝節來吃個精緻西餐吧! @ Sky 726
by mrskan 中國1 年前
  估唔到旺角彌敦道都有高質數既bar n restaurant~~ 講既就係 - Sky 726! 因為係萬勝節既月份, 整間店都好有halloween的氣氛!!!!   menu分開了前菜、湯、main course、s […]
★浪漫少女心~~ Barbie精品延續兒時最愛!★
by mrskan 中國1 年前
  不得不說我以前小時候真係好愛Barbie公仔喔喔喔!!!!!! 有一個超豪華的Barbie衣帽間, 內裡就放滿華衣美服~ 次次都會跟妹妹玩足一個下午! 人大了, 沒再玩, 經歷過搬家、裝修都不捨得丟掉~ 連爸媽都笑我這麼大個人仲留著這些Barbie公仔.. […]
[旺角.食記] 有蒸氣火鍋的築地番本日式放題
by mrskan 中國1 年前
  其實一班人食飯最怕呢個唔食呢樣, 果個又想食果樣, 真係好難夾...... 所以放題都算係一個唔使用腦既選擇! 因為咩都有得食XDXD 尤其而家太多放題, 好多間都各出其謀, 得益既都係我地呢D為食妹! 今次朋友就介紹左呢間比我們: "築地番本日式放題& […]
[尖沙咀.食記] 一個人自私LUNCH @ La Creation
by mrskan 中國1 年前
  一個人自私LUNCH又來了~ 放假一早出來尖沙咀做了個facial, 再去了附近的K11食lunch~   又選了自己喜愛的 La Creation 餐廳~     午餐有皇牌餐包, […]
[銅鑼灣.食記] MMA我就打唔到, 但可以去"拳王泰國餐廳"感受下!
by mrskan 中國1 年前
    其實我個人呢好喜歡食泰國野, 但9月去了一轉bangkok business trip已經吃得太多了! 仲要日日send相比我老公毒佢XDXD (呢個老婆真係巧過份>V<) 所以老公強烈要求佢都要去食泰國野!!!!!!!!! […]
‎[北九州6D5N] Day1 vlog 福岡 Fukuoka 住宿編 - 東映Toei
by mrskan 中國1 年前
        YOUTUBE Video ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ‎[北九州6D5N] Day1 vlog 福岡 Fukuoka 住宿編 – 東映Toei & […]
[親子.21M] 親子裝, 童心大爆發!! 香港本土品牌SIGEMA萌爆精品~~
by mrskan 中國1 年前
  哈哈~~ 我手上的手機殼跟水樽是不是非常CUTE CUTE呢~~~ 我發現自從有了丁豬後...... 本小姐的風格開始偏離了平時的歐美風、偽文青風了!!!!!!!!!!!!!! 開始為丁豬添置不同的萌爆小物,  也同時令到自己潛在的童心又 […]
[簡太廚房] 泰式冬陰功意粉vs蘑菇濃汁長通粉 ♥ DELVERDE意大利粉
by mrskan 中國1 年前
    岩岩既WEEKEND放了孖DAY! 可以好好休息下~ 除了偷左少少時間同朋友去EVENT 開心下之外~ 就係在家開伙了!!! 其實煮野食都幾開心~ 仲要見到大家幫我食晒d野, 果種滿足感真係好大架!!   […]
[簡太廚房] 雙色芒果杯 + 紫薯奶凍
by mrskan 中國1 年前
    是不是很吸睛的奶凍呢~~ 一款是紫薯奶凍, 另一款是雙色芒果杯. 都是很簡單的小甜品!! 跟大家分享一下食譜及製作方法吧~~     ++++++++++++++++++++++++++++ […]
★痘痘出現了!!!!! 快用 Uriage 控油清爽系列★
by mrskan 中國1 年前
  之前跟大家分享的護膚品多是保濕美白~ 今次就分享下我呢排常用既控油系列啦!! 因為出街食飯太頻繁, 秋高氣爽又去左BBQ...... 結果, 明明上個月皮膚狀態都仲好好的說, 這期就長了好多痘痘~~~ 好想哭~~~~~~~~~~~~~~~~ &nbs […]
[鰂魚涌.食記] 隱世酒店級水準的西餐廳 @ Bake n Grill
by mrskan 中國1 年前
  雖然自己住東區, 但平時都好少黎鰂魚涌開飯... 反而多數去太古, 可是去得太多, 都吃厭了!! 跟朋友說開飯好地方, 他就推介試下去鰂魚涌~~ 由朋友帶路, 去左間門口平平無奇但食完會大讚既西餐 - Bake n Grill!!!   店子小 […]
★無花果好處多, 你又識幾多~~ Juice Organics有機無花果護色護髮素★
by mrskan 中國1 年前
  八、九月是無花果的當造期~ 所以小女都常在超市買得到新鮮的無花果!! 無花果外表雖然黑黑紫紫咁, 但一打開就看到粉紅果凍狀的美味果肉!! 非常甜美又營養豐富!!!! 就連我爸都跑去了油麻地果欄大手買入大大個的無花果送給我這個貪吃的女兒~~ (有爸的女兒是 […]
[旺角.食記] 舊朋友最適合打邊鑪 @ 陸陸雞煲
by mrskan 中國1 年前
  入秋又係時候去吃火煱了!!!!!! 自從發現白布街同黑布街有超多好店後, 我去旺角都比較喜歡行來這邊開飯~~   今次同埋中同去左陸陸雞煲火鍋!! 唔講以為自己去左OPPA餐廳呀!!! XDXD 我好喜歡它牆上的繪圖!!&nb […]
[泰國] 快速入貨補糧倉之選! (ゝ∀・)
by mrskan 中國1 年前
    是的, 對於一年去兩次泰國做野既人黎講(即係我呀..) , 泰國仍然好好買!!!! 根本我就是去不斷入貨補糧倉, 說的是零食之類啦~~~ 其他的美容護膚、衫褲鞋襪... 今次工作時間太緊湊, 都沒買到! 要知道, 我每天收工後都要跟老闆客戶去吃個 […]
[西環.食記] 放空遊玩, 要先醫飽肚, 推薦"七輪燒肉"的霜降和牛!
by mrskan 中國1 年前
  是的, 我們一家三口去了西環玩了一轉~ 放空周圍行下公園, 再去了室內泳池游水! 雖然家住港島, 但真的跟這邊是一東一西喔... 所以好少來這區開飯! 今次特別來到堅尼地城站, 小女就像遊客一樣內心有點雀躍 XDXD   遲點跟大家分 […]
[親子.21M] 向上刷向下刷(๑´ㅂ`๑) BioXtra 幼齒牙膏
by mrskan 中國1 年前
  「向上刷向下刷  不可放任胡亂刷」 而家我晚晚都同丁丁一齊唱~   自從丁丁出牙及加三固後, 小女都開始幫丁丁刷牙仔! 之前都係食用水+BB牙刷就咁刷, 等佢慢慢習慣有牙刷呢樣野先! 到2-3個月前, 我才開始選購BB牙膏~ […]
聖誕節就係要食好西...餐!! Sense Dessert Cafe!!
by mrskan 中國2 年前
((被坤哥得獎洗版~連個TITLE都要有坤哥味道先得!! XD))生日要食好d!生日連埋聖誕節當然更有藉口食好d!這星期真的吃了很多餐~ 先分享這間吧!!除了尖沙咀、中上環、銅鑼灣呢d熱門地方之外~其實周邊地區都有很多特色餐廳~少了租金的壓力, 裝潢及用料更有空間提升喔!!!位於佐敦廟街2 […]
DIY系列。聖誕老人小胸針~
by mrskan 中國2 年前
好久沒做小手作了!!!!今次又應一應節先~ 來個很簡單的DIY小胸針 ^_^上年丁丁豬的預產期是在聖誕節後所以朋友當時買了聖誕老人款式的初生BB襪送給我!過了一個月已經不合腳了XDXD一直放著覺得好浪費~動動小念頭, 加上淘寶買的XMAS綁帶就將它變為節日氣氛濃郁的小胸針!HAHA!!!材料很簡單, […]
(≧▽≦) 用清文08 - 夏天用光光的護膚品!
by mrskan 中國2 年前
好了, 又來到用清文的時間不多說廢話, 立即去相睇評價!!儲了一大堆用光光的瓶瓶罐罐, 一共13件!!已經是9月時的用清品了OK, 唔好再問我點解3個月後先出......有得出已經好勁XDXD1) la roche posay防曬隔離霜30SPF舊款, 所以只有30SPF, PA++++, […]
閨密二人飯聚。三木日本料理
by mrskan 中國2 年前
即係咁, 對於兩都食得既女人仔黎講......真係最岩食自助餐同放題喇!!不過兩個人去食自助餐行黎行去拎野食就傾唔到計~所以我地都係選返放題!今次去了"三木日本料理"~~~佢係Fullhouse Signature旁邊的大廈15/F有少少難搵~ 但勝在無咩人知, 可以好舒服咁食!兩人坐四人檯, 非常 […]
I♥手作。寶石手工梘工作坊
by mrskan 中國2 年前
而家好喜歡同三五知己慢慢的吃餐飯, 談天說地慢活一下~已經過了SHOPPING行街的消費性生活咯!今次就同了兩位靚靚人妻去上工作坊一邊傾計一邊做手作♥♥過了一個沒有家庭壓力的下午呢~~~這樣子的生活真係好滿足!!這個就是今次的製成品是雲石? 擺設? 紙鎮?其實它是寶石手工梘喔!!!!先由導師KION […]
★絕無美圖獸獸, 原相直出都唔怕! 因為我用左「V魔」!!★
by mrskan 中國2 年前
我身邊多女同事, 大家一齊當然講下八婆野~之前經常講FACEBOOK熱傳的"蛇精女"開頭以為美圖獸獸, 點知真係整容整上癮的奇(怪)女子~我都好明白, 女仔都貪靚~想大眼V面長頭髮女神貌......大眼可以化個大眼妝V面呢, 用美圖APPS呃下視覺效果都得既......XDXDXD但醜婦終需見家翁! […]
去不了北歐冰島、也要體驗來自瑞典的L:A BRUKET!
by mrskan 中國2 年前
好友去了冰島, 看到北極光!Whatsapp我們她的北極光相片, 及北歐的食玩樂趣, 真係好吸引好想去呀!!!!!!!!! 人生真的要去一次呀~~之後仲收到她的明信片, haha!!北歐, 真的越來越多香港人去旅行喔!我想我應該要十年後才有時間吧, 怎麼捨得現在的小丁丁呢!!去不了冰島, 不打緊!! […]
★FAIRY日拋有色隱形眼鏡! 女生眼妝的好朋友!★
by mrskan 中國2 年前
其實做女生有時都幾開心!可以跟住心情、活動行程、同行伙伴來個不同的形象OUTLOOK!如果以我咁"花心"的性格, 做男生一定很鬱結!太少選擇又太多框架lu~~ haha!!!除了outfit、化妝可以百變外~女生仲有少少秘技~ 就係有色隱形眼鏡喇!!!大路啡色daily用出街就可以深邃一點, fan […]
放肆一晚, 辣得過癮! 傷心酸辣粉~*
by mrskan 中國2 年前
去旺角行完街都唔知食咩好!諗起好耐無食過辣野, 不如就食餐勁既~~去了家樂坊對面的傷心酸辣粉!!呢度開左咁耐我都未黎過, 反而銅鑼灣果間就耐不耐都去一次~明知自己唔食得辣, 但又會好想食辣XD呢d係咪叫犯賤呢~ 真係!!!haha!! 可能太耐無來, 原來傷心酸辣粉有雞煲添呀!!點了個二人 […]
1 2 3 4 5 6
yuetyuetli juicybaby0068 jomylue cicicecilia idakwan rachelvoyage MillyHo ryoma0202 阿玻 ko_ying
SalaD blog 發掘你的日誌,讓好 Blog 感染好生活